تخفيف خريد از فروشگاه هاي آنلاين تخفيف خريد از فروشگاه هاي آنلاين .

تخفيف خريد از فروشگاه هاي آنلاين

بلك فرايدي و خريد از بهترين فروشگاه هاي ايران

جمعه سياه" يا "Black Friday" يكي از رويدادهاي تجاري مهم در ايالات متحده و ساير كشورهاي جهاني است. اين رويداد هر سال در روز جمعه پس از عيد شكرگزاري (كه در چهارم نوامبر در ايالات متحده جشن مي‌گيرند) برگزار شده و به عنوان آغاز رسمي فصل خريدهاي تعطيلات كريسمس تلقي مي‌شود.

برخي از ويژگي‌هاي مهم حراج Black Friday عبارتند از:

1.     تخفيف هاي ويژه: فروشگاه‌ها و فروشگاه‌هاي آنلاين در اين روز تخفيف‌هاي عظيمي بر روي محصولات مختلف ارائه مي‌دهند. اين تخفيف ها معمولاً بسيار جذاب و ترغيب‌كننده هستند و برخي اوقات تا ۷۰ درصد تخفيف نيز ارائه مي‌شود.

2.     ترافيك زياد: Black Friday معمولاً به يك روز پرترافيك ترافيك در فروشگاه‌ها تبديل مي‌شود و افراد به جستجوي معاملات و تخفيف‌هاي ويژه مي‌روند. اين ممكن است منجر به صف‌هاي طولاني در مغازه‌ها و وقت گذراندن براي خريدهاي تعطيلاتي شود.

3.     آغاز فصل خريدهاي تعطيلات: Black Friday به عنوان شروع فصل خريدهاي تعطيلات شناخته مي‌شود و بسياري از افراد از اين روز شروع به خريد هداياي كريسمس و تعطيلات ديگر مي‌كنند.

4.     فروش آنلاين: همچنين، خريدگان مي‌توانند به صورت آنلاين از تخفيف‌هاي Black Friday بهره‌مند شوند. فروشگاه‌هاي آنلاين نيز تخفيف هاي عظيمي ارائه مي‌دهند و افراد مي‌توانند از خانه يا محل كار خود خريد كنند.

در كل، بزرگ ترين روز حراج در دنيا (Black Friday) يك رويداد تجاري مهم است كه معمولاً به فروشگاه‌ها و مصرف‌كنندگان فرصتي عالي براي خريدي لذت بخش را ارائه مي كند. اين رويداد به تدريج به يك رويداد جهاني تبديل شده و در كشورهاي مختلف ديده مي‌شود.

خريد از اين فروشگاه ها را در بلك فرايدي از دست ندهيد
در سال هاي اخير علاوه بر كشور آمريكا، حراج ها و تخفيف هاي بلك فرايدي در كشور هاي ديگر نيز توسط فروشگاه ها ارائه مي شوند. همانطور كه احتمالاً ديده ايد، فروشگاه هاي ايراني بسياري در طرح تخفيف حراج جمعه يا هملن بلك فرايدي شركت مي كنند. بنابراين اين رويداد را مي توان يك موقعيت بسيار عالي براي خريد در نظر گرفت. در ادامه، بهترين فروشگاه هاي ايراني ارائه دهنده تخفيف بلك فرايدي را به شما معرفي مي كنيم.

آسياتك
خريد اينترنت با توجه به كاربردهاي متنوع آن در انجام همه امور، به يكي از خريد هاي ضروري خانواده ها تبديل شده است. از اي رو ليست را با يك شركت ارائه دهنده خدمات اينترنتي آغاز مي كنيم. با استفاده از خدمات آسياتك مي توانيد انواع سرويس هاي اينترنت با حجم ها و سرعت هاي متفاوت را تهيه كنيد. همچنين با استفاده از كد هاي تخفيف آسياتك ويژه حراج جمعه مي توانيد خريدي ارزان تر و صد البته لذت بخش تر را تجربه كنيد.

چرم مارال
صنايع چرمي همواره يكي از جذاب ترين توليدات به شمار مي روند. با خريد كفش و پوشاك چرمي نه تنها يك محصول زيبا تهيه كرده ايد، بلكه كيفيت اين كالا باعث مي شود تا مدت زيادي نياز به خريد جديد نداشته باشيد. از بين فروشگاه هاي مختلف مصنوعات چرمي، چرم مارال را مي توانيم به عنون يكي از بهترين ها به شما معرفي كنيم. همچنين، اين مجموعه به عنوان هديه بلك فرايدي تخفيف هاي جذابي براي مشتريان خود در نظر گرفته است. با دريافت كد تخفيف چرم مارال، مي توانيد براي خريد محصول مورد نياز خود تا 60 درصد تخفيف دريافت كنيد.

مو تن رو
براي يك خريد شگفت انگيز در بلك فرايدي آماده هستيد؟ كد تخفيف حراج جمعه بلك تايم مو تن رو را فراموش نكنيد. با استفاده از اين كد مي توانيد لوازم آرايشي و بهداشتي مورد نياز خود را با تخفيف هاي بي نظير تهيه كنيد. سقف تخفيف براي محصولات پوست و مو تا 70 درصد و براي وسايل برقي و ادكلن ها تا 45 درصد است. فرصت را از دست ندهيد و با استفاده از اين فرصت خريدي لذت بخش و منحصر به فرد را تجربه كنيد.

 باني مد
اگر به دنبال خريد محصولات متنوع از يك فروشگاه هستيد، باني مد پايان جست و جو هاي شما خواهد بود. در اين مجموعه مي توانيد انواع لوازم آرايشي، پوشاك، اكسسوري، اسباب بازي و لوازم منزل را  با تنوع بالا مشاهده و تهيه كنيد. همچنين، اگر خريد خود را از اين فروشگاه در بازه زماني بلك فرايدي انجام دهيد، تخفيف هاي جذابي در انتظار شما خواهد بود. براي استفاده از اين طرح مي توانيد كد تخفيف حراج جمعه سياه باني مد را دريافت كرده و تا 95 درصد تخفيف بگيريد.

ژاكت
بلك فرايدي يك فرصت خريد شگفت انگيز است و اين خريد به لوازم مصرفي روزمره محدود نمي شود. در اين رويداد ويژه مي توانيد براي ارتقاي كسب و كار و وبسايت خود نيز اقدام كنيد. ژاكت يكي از فروشگاه هايي است كه اين امكان را به شما مي دهد. با داشتن كد تخفيف بلك فرايدي ژاكت مي توانيد افزونه و قالب مورد نياز سايت خود را با تخفيف ويژه تا 100 درصد خريداري كنيد.

مديسه
فروش پوشاك، لوازم ديجيتال، محصولات آرايشي، اكسسوري و... با قيمت هاي باور نكردني در حراج بلك فرايدي مديسه. فستيوال بلك فرايدي در مديسه سابقه 7 ساله دارد و هر سال سورپرايز هاي ويژه اي براي كاربران تدارك ديده مي شود. هم اكنون بدون نياز به دريافت كد تخفيف مي توانيد كالا هاي مورد نظر خود را با 80 درصد تخفيف از اين مجموعه خريداري كنيد.

واچ  آنلاين
با خدمات مجموعه واچ آنلاين، بلك فرايدي به يك جمعه هيجان انگيز و به ياد ماندني براي علاقه مندان به ساعت هاي اورجينال و اكسسوري هاي خاص تبديل مي شود. با داشتن كد تخفيف بلك فرايدي واچ آنلاين مي توانيد براي خريد انواع ساعت تا 95 درصد تخفيف دريافت كنيد. اين يك فرصت استثنايي است، آن را از دست ندهيد.

پارچه روچي
در حراج هاي بلك فرايدي همه چز قابل خريدن است. از خوراكي و لباس گرفته تا لوازم خانه. يكي از محصولات جذابي كه مي توانيد در ليست خريد بلك فرايدي امسال خود قرار دهيد پارچه است. در فروشگاه روچي شرايط خريد اين محصولات با قيمت ويژه براي شما فراهم شده است. تنها كافي است كد تخفيف جمعه سياه فروشگاه روچي را دريافت كرده و در هنگام خريد تا 95 درصد تخفيف بگيريد.

چوبينر
همان طور كه ذكر شد، حراج جمعه براي خريد هر محصولي است كه شما ممكن است نياز داشته باشيد. شايد قدري دور از ذهن باشد، اما انواع ابزار، يراق آلات، قطعات يدكي و لوازم مصرفي صنايع چوب را هم مي توانيد در جمعه سياه با قيمت كم تر تهيه كنيد. براي دستيابي به اين هدف تنها كافي است از كد تخفيف ابزار آلات در جمعه سياه چوبينر استفاده كرده و تا 50 درصد كاهش قيمت را شاهد باشيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ آبان ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۲۷:۵۸ توسط:سجاد موضوع: نظرات (0)