تخفيف خريد از فروشگاه هاي آنلاين تخفيف خريد از فروشگاه هاي آنلاين .

تخفيف خريد از فروشگاه هاي آنلاين

آشنايي كامل با فروشگاه آنلاين اسنپ ماركت

آشنايي كامل با فروشگاه آنلاين اسنپ ماركت

در اين مقاله، ما قصد داريم به شما يكي از وبسايت‌هاي خريد آنلاين معتبر به نام "اسنپ ماركت" را معرفي كنيم. با استفاده از اين وبسايت، شما قادر به دريافت هر محصول يا كالايي كه نياز داريد، با كيفيت بالا و در كمترين زمان ممكن به درب منزل خود خواهيد بود.

"اسنپ ماركت" از سال 1397 به عنوان يك فروشگاه آنلاين با نام "هايپراستار ارم ( باكري )" در تهران آغاز به كار كرد. اما با توجه به استقبال مثبت مردم از اين پلتفرم كارآمد، به سرعت توسعه يافت و تعداد هايپراستارهاي تحت پوشش خود را افزايش داد تا امروزه به علاوه تهران، در شهرهاي ديگري نظير شيراز، اروميه، اصفهان، تبريز، كرج و قم نيز خدمت رساني كند.

علاوه بر اين، تيم توسعه "اسنپ ماركت" در تلاش است تا با ايجاد زيرساخت‌هاي لازم، در ساير شهرهاي كشور نيز خدمت رساني را آغاز كند.

اين وبسايت خريد آنلاين توانسته با ارائه محصولات با كيفيت و ارسال سريع و به موقع، جايگاه مناسبي در ميان خانواده‌هاي ايراني پيدا كند و به عنوان يكي از وبسايت‌هاي معتبر و معروف خريد آنلاين در ايران شناخته شود.

آشنايي با خدمات جديد اسنپ ماركت

همان‌گونه كه مي‌دانيد، اسنپ ماركت در زمينه فروش كالاها و محصولات سوپر ماركتي با عملكرد بسيار موفقي رو به رو شده و به سرعت جايگاه مورد نظر خود را در اين حوزه به دست آورده است. همچنين، اين وبسايت هر روز تلاش مي‌كند تا با ارائه خدمات بهتر، رضايت مشتريان خود را بهبود بخشد.

اسنپ ماركت به تازگي خط توليد لوازم بهداشتي و آرايشي را براي كاربران خود آغاز كرده است، تا افراد بتوانند بدون نياز به خروج از خانه از محصولات لوازم بهداشتي ارائه شده توسط اسنپ ماركت خريد كنند و محصولات مورد نياز خود را به سبد خريد خود اضافه كنند.

با اين وجود، سوالي كه ممكن است براي شما پيش بيايد اين است كه لوازم آرايشي و بهداشتي موجود در اسنپ ماركت از كجا تامين مي‌شوند؟

اسنپ ماركت مشتريان خود را به عنوان داراي ارزش بسيار مهمي مي‌شناسد و هميشه در تلاش است تا با استفاده از روش‌هاي مختلف مانند ارسال سريع و به موقع بسته‌ها، ارائه تخفيف‌هاي جذاب، بسته‌بندي مناسب جهت حفظ سلامت محتويات محصولات و در نهايت ارائه قيمت‌هاي اقتصادي و كاملاً مقرون به صرفه، رضايت مشتريان خود را تضمين كند.

فروشگاه‌هاي مورد نظر در داخل هايپر استارها واقع شده‌اند و داراي تنوع بزرگي از لوازم آرايش و بهداشتي در برندهاي مختلف مي‌باشند. اسنپ ماركت با راه‌اندازي اين خط توليد جديد، قادر به تأمين نيازهاي مشتريان خود در اين حوزه نيز مي‌باشد و در صورت ثبت سفارش، فروشگاه مورد نظري كه در نزديكي مكان شما قرار دارد را شناسايي كرده و بسته مورد نظر شما را از آن فروشگاه ارسال خواهد كرد.

فروشگاه‌هاي مايلي كه با اسنپ ماركت همكاري مي‌كنند، كدامند؟

آشنايي كامل با فروشگاه اينترنتي اسنپ ماركت

در اين بخش، فهرست كاملي از فروشگاه‌هاي مايلي كه در پوشش اسنپ ماركت قرار دارند، بر اساس شهرها ارائه مي‌شود:

- تهران: شعبه‌هاي سوهانك، باكري، اكومال

- شيراز: مايلي شيراز

- اصفهان: مايلي اصفهان

واضح است كه شما در مكاني مشخص محدود نيستيد و مي‌توانيد از هر جايي كه باشيد، سفارش خريد خود را با اطمينان ثبت كنيد. پشتيباني اسنپ ماركت با توجه به موقعيت مكاني شما، بسته‌هاي خريد را از نزديكترين فروشگاه مايلي براي شما ارسال مي‌كند.

براي بهره‌مندي از تخفيف‌هاي اسنپ ماركت، مي‌توانيد به روش‌هاي زير عمل كنيد:

1. دنبال كردن شبكه‌هاي اجتماعي اسنپ ماركت: اين مجموعه رويدادها و تخفيف‌هاي جاري خود را در شبكه‌هاي اجتماعي به اشتراك مي‌گذارد. با دنبال كردن اين شبكه‌ها، مي‌توانيد از جشنواره‌ها و تخفيف‌هاي ويژه مطلع شويد.

2. اطلاعيه‌هاي داخل سايت يا اپليكيشن: اسنپ ماركت اطلاعيه‌ها و تخفيف‌هاي خود را در داخل وب‌سايت و اپليكيشن‌هاي موبايل اعلام مي‌كند. بنابراين، مي‌توانيد از طريق اين منابع به تاريخ و جزئيات تخفيف‌ها دسترسي پيدا كنيد.

3. تخفيف اولين خريد: اسنپ ماركت براي كاربراني كه به تازگي با اين برنامه آشنا شده‌اند، تخفيف ويژه‌اي براي اولين خريد ارائه مي‌دهد. براي بهره‌مندي از اين تخفيف، كافي است اپليكيشن اسنپ ماركت را دانلود كرده و ثبت‌نام كنيد.

 

منبع


برچسب: اسنپ ماركت، فروشگاه انلاين،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۲۷:۱۹ توسط:سجاد موضوع: نظرات (0)

خريد و دانلود كتاب‌هاي الكترونيكي با كد تخفيف فيديبو و طاقچه

خواندن كتاب‌ها، به شكل كاغذي يا الكترونيكي، همچون سفر به دنيايي جديد است. وقتي كتاب باز مي‌شود، در واقعيت يك دروازه جادويي به دنياهاي نهان مي‌بينم. حروف و كلمات، چون رنگ‌هاي جادويي روي بوم داستان، تصاوير شخصيت ‌ها را در ذهن زنده مي‌ كنند. كتابخواني به ما اين اجازه را مي ‌دهد كه با هر صفحه، با هر داستان جديد، خودتان را كشف كرده و تازه‌ترين ماجراها را تجربه كنبد. سفر در دنياي كتاب ‌ها، يك سفر بي‌ پايان است كه هر كتاب، يك پله ديگر به سوي اين دنياهاي بي‌پايان اضافه مي‌كند.

 كد تخفيف فيديبو و طاقچه

مزيت كتاب الكترونيك از كاهش هزينه تا حفظ محيط زيست
بسياري از علاقه‌مندان به كتاب و كتابخواني بين انتخاب كتاب‌هاي چاپي و كاغذي و كتاب‌هاي الكترونيك دچار شك و ترديد مي‌شوند. مهم‌ترين مزيت كتاب‌هاي الكترونيكي دسترسي آسان به محتواي آن‌هاست. حالا ديگر نيازي به سفر به كتابفروشي يا كتابخانه نداريد. مي‌توانيد كتاب‌هاي مورد علاقه‌تان را به راحتي و رايگان دانلود كنيد و آن‌ها را روي گوشي موبايل يا تبلت‌ خود بخوانيد. اين فرصت به شما اجازه مي‌دهد كه هر زمان و هر مكاني كه هستيد، كتاب بخوانيد. به همراه اين دسترسي آسان، خريد و مطالعه كتاب‌ها نيز بسيار ساده تر شده است. برخلاف كتاب‌هاي چاپي، نيازي به حمل كتاب‌هاي سنگين نيست. همه كتاب‌هاي الكترونيكي در گوشي‌تان جا مي‌شوند.

يكي از ويژگي‌هاي منحصر به فرد كتاب‌هاي الكترونيك، قابليت جستجو در متن آن‌هاست. با استفاده از اين قابليت، مي‌توانيد به راحتي و بدون نياز به جستجو در صفحات كاغذي، كلمات و عبارات مورد نظرتان را در كتاب پيدا كنيد. اين قابليت به ويژه براي دانشجويان و افرادي كه از كتاب‌هاي درسي استفاده مي‌كنند، بسيار مفيد است. در كنار تمام اين مزايا، هزينه خريد كتاب‌هاي الكترونيكي معمولاً بسيار كمتر از كتاب‌هاي چاپي است.

نگراني برخي از افراد اين است كه مطالعه از روي صفحه نمايش چشم‌ها را آسيب مي‌زند يا كيفيت كتاب‌هاي الكترونيكي ممكن است به كيفيت كتب چاپي نرسد. واقعيت اين است كه كتاب‌هاي الكترونيكي اغلب با كيفيت بالايي ارائه مي‌شوند. اپليكيشن‌هاي كتابخوان مجهز به ويژگي‌هايي هستند كه به خواننده امكان تنظيم سايز متن، روشنايي صفحه، نوع فونت، فاصله خطوط و چينش متن را مي‌دهند. همچنين، مي‌توانيد نكات مهم را هايلايت كرده و يادداشت برداري كنيد.

كتاب الكترونيك رايگان را از كجا دانلود كنيم؟
پيدا كردن بهترين اپليكيشن براي خريد كتاب‌هاي الكترونيكي و صوتي، يك مسئله مهم براي علاقمندان به خواندن كتاب‌هاست. در واقع، اپليكيشن‌هاي متعددي وجود دارند كه به شما اين امكان را مي‌دهند تا با تخفيف مناسب مانند كد تخفيف طاقچه و فيديبو كتاب‌هاي مورد علاقه‌تان را به صرفه تر بخريد. اين اپليكيشن‌ها واقعاً به شما امكان دسترسي به يك كتابخانه شخصي در دستگاه‌هايتان را مي‌دهند و هميشه همراه شما هستند.

كتابهاي الكترونيك طاقچه
يكي از بهترين اپليكيشن‌ها در اين زمينه، طاقچه است. اين اپليكيشن، نسخه‌هاي متعددي براي سيستم‌عامل‌هاي اندرويد، آي او اس و ويندوز ارائه كرده و به شما دسترسي به هزاران كتاب صوتي و الكترونيكي مي‌دهد. طاقچه نزديك‌ترين كتابخانه‌اي است كه هميشه در دسترس شماست. چه علاقه‌مند به داستان‌هاي رمانتيك باشيد، چه به كتب علمي و تخصصي علاقه داشته باشيد، اين اپليكيشن دسترسي آسان به صدها كتاب با موضوعات مختلف را براي شما فراهم مي‌كند. حتي اگر زمان كافي براي خواندن نداشته باشيد، مي‌توانيد كتاب‌هاي صوتي را بخريد و به آنها گوش دهيد. به علاوه، با خريد از اين پلتفرم، از حقوق مؤلفان و ناشران نيز حمايت مي‌كنيد.

دنياي بي انتهاي كتاب ها با تخيف فيديبو
شايد به نظر برسد كه امكان مطالعه كتاب‌هاي مورد علاقه از هر جايي و هر زماني يك رويا باشد، اما فيديبو توانسته است اين رويا را به حدي واقعيت بخشد كه تقريباً همه افراد مي‌توانند از آن بهره‌برند. اين پلتفرم به عنوان يك مرجع بزرگ براي تهيه هزاران كتاب الكترونيك و صوتي شناخته مي‌شود. بدون توجه به زمينه‌ي علاقه‌هاي شما، از تاريخ و فلسفه تا ادبيات و مديريت كسب و كار، از اين پلتفرم مي‌توانيد ده‌ها كتاب متنوع را دانلود و مطالعه كنيد. حتي اگر دانش‌آموز كنكور باشيد، مي‌توانيد كتاب‌هاي كمكي مورد نياز خود را با كد تخفيف فيديبو و قيمتي مناسب تهيه كنيد. آثار برجسته از ناشران معتبر كشور از جمله نيلوفر، اميركبير، ماهي، ني، چشمه، گاج، كانون و خيلي سبز نيز در اين پلتفرم قابل دسترسي و فروش مي‌باشند.


برچسب: كد تخفيف طاقچه، كد تخفيف فيديبو، كد تخفيف،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۲۱:۲۲ توسط:سجاد موضوع: نظرات (0)